Scarlett&Martine.reismee.nl

Uitstapje naar Diluti

Vandaag een uitstapje gemaakt met Scarlett en Thomas de gids naar Lake Diluti. Om half tien moesten wij bij de nakumat staan dit is de grote supermarkt in Arusha.Dus stonden wij rond 8.45 te wachten op de daladala, die kwam vrij snel en zat al aardig vol maar volgens deman paste het makkelijk en aangezien ik niet te laat wildekomen stapten wij in. Ok het paste maar vraag niet hoe en het werd steeds krapper want er kwamen steeds meer mensenbij. Op een bepaald moment kon de deur niet meerdicht en hing ik half buiten de auto en nam een dame Scarlett op schoot zo aardig van haar. Vrij snel daarna stapte er iemand uiten kon ik zitten en nam ik Scatlett bij mij op school wat een opluchting. Toen de man daarna nog moeilijk ging doen over de betaling werd ik toch wel boos ook al is het bedrag peanuts maar het is het principe ik heb de prijs betaald die ervoor staat en dus was het wat mij betreft klaar.

Nadat wij Thomas hadden ontmoet gingenwij met de daladala naar Diluti lake. Nadat wij waren uitgestapt moesten wij nog zeker 20 minuten lopen en helaas regende het pijpenstelen en waren we nadabegon het keihard te regenen en waren wij voordat wij bij lake dilti aankwamen doorweekt. Scarlettvond het natuurlijk niet leuk maar ik moet zeggen dat ze weing geklaagd heeft, top meissie. Ondanks de regen hebben wij genoten want de omgeving was prachtig helaas weing dieren gezien want die hadden zich verstopt. We hebben in ander half uur het hele meer rond gelopen. Aan het einde van de wandeling was de regen gestopt en kwam de zon weer volledig door. Vanuit het meer zijn wij naar de Masai markt gelopen maar daar was het druk en een grote modderpoel dus daar zijn wij niet lang gebleven.

Bij aankomst thuis op zoek gegaan naar slippers want mijn slippers waren door de reis in de koffer gebroken. 1 van de meiden beweerde dat er een winkeltje in het dorp was waar ze voor 0.80 ct slippers verkochten dus wij op weg daar een paar leuke inTanzania gemaakte slippers gevonden en de prijs was echt 0.80 ct. Ik vond ze nog leuk ook.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!