Scarlett&Martine.reismee.nl

Laatste inkopen voor vrienden doen en na de lunch naar de speeltuin

Vandaag waren wij al vroeg op om op tijd op weg te zijn. Samen met Irene en Rachel gingen wij rond 8 uur op weg naar Arusha. Eerst even een ontbijtje aangeschaft bij de nakumat en daarna op weg gegaan naar de masai markt. Daar prachtige dingen gekocht en toen bleek het inmiddels alweer 11 uur te zijn dus snel weer terug richting bus station en toen met de daladala naar huis. Voor de lunch begonnen sommige kinderen de vlechtjes uit hun haar te halen want ze wilden een ander kapsel, helaas duurt dit met hun soort har nogal een tijd. Geluncht en daarna wilde ik gaan want de chauffeur stond klaar en de rit er naar toe ws toch wel een uur met de schoolbus. Maar nee de dames waren nog lang niet klaar dus tegen half 3 zaten we eindelijk eens in de bus, ik had heel wat geduld nodig om rustig te blijven maar af ent oe heb ik ook wel kenbaar gemaakt dat ik het niet netjes vond, maar ja met een half kapsel kun je ook de deur niet uit. Uiteindelijk richting de speeltuin. Marije had mij geattendeerd op een speeltuin ongeveer een uurtje rijden . Deze speeltuin is van dezelfde organisatie waar zij haar zoontje naar de creche brengt. Samen met Tom een nieuwe vrijwilliger en zijn gitaar gingen wij dus op weg. Irene was helemaal verliefd op de gitaar en tokkelde er flink op los en natuulrlijk zongen alle kinderen weer allerlei liedjes en was de sfeer super. Wat zijn het toch heerlijke kids.