Scarlett&Martine.reismee.nl

Besteding geld

Het geld dat wij hebben ontvangen is besteed aan verschiillende zaken. Het was soms moeilijk om te bepalen wat kiezen wij er is zoveel nodig, echter de schoolboekenen vond ik toch wel heel belangrijk. Houten speelgoed had ik ook zo graag aangeschaft.

Schoolschriftjes waren op dus die hebben wij ook weer aangeschaft.

Truien en schoenen voor hun schooluniformen waren ook aan vervanging toe, Rachel haar schoenen waren echt heel erg stuk er zaten veel gaten in en veel truien hadden gaten en aangezienze verplicht een uniform te dragen waren de truien hard nodig en schoenen zijn zo ie zo belangrijk..

Schoolboeken die zijn echt noodzakelijk het blijkt dat de kinderen van het weeshuis de enige zijn die geen schoolboeken hebben. Dus wij gaan nu schoolboeken kopen mmaar ik wil er ook voor zorgen dat er voldoende boeken zijn voor komend schooljaar. Helaas kon ik dit niet allemaal doen terwijl ik daar was dus dat doe ik nu vanuit hier. Ik ben nu bezig de berekeningen bij te werken en heb netmet Allycoordinator van het weeshuis en Marije van arusha community afgesproken dat de boeken nu gekocht gaan worden, begroting is in orde. Zo blij dat wij dit voor hun kunnen doen.

Reacties

Reacties

Danielle

Wat mooi dat jullie dit hebben gedaan. En wat een goede keuze om schoolboeken en schriften te kopen!

martine

Dank u op deze manier gaat het leren een stuk beter

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!