Scarlett&Martine.reismee.nl

Uitstapje naar de hot springs

Vandaag gingen wij naar de hot springs, het was een lange rit maar echt de moeite waard. We waren bijna 2 uur onderweg waarvan 3 kwartier over een hobbelweg. Halverwege werdenwij aangehouden door een man die een gids is van de hot springs en die daar stond om chauffeurs te begeleiden naar de hot springs want de orginele weg was niet bereikbaar vanwege de regen dus stapte dezeman zijn ons in en reden wij samen met hem verder richting de hot springs.

De lange rit was het allemaal waard want we kwamen aan in een paradijsje. Het was er heel rustig want de eerste paar uur waren wij de enigen. Aan de boom hing een touw met een stok waar je als tarzan zo het water in kon springen. Vanaf het begin tot aan het einde heeft scarlett en een ander jongetje alleen maar gesprongen ze vond het zo fantastisch en dat was het ook. Het water was super helder lekker warm niet heet maar gewoon aangenaam en er zwommen van die visjes die je oude huid opvreten dus het was daar gewoon ideaal. We hebben een super dag gehad.